Assemblea 2025

L’Assemblea General és l’òrgan suprem de l’Associació Sant Tomàs. El pròxim dijous 5 de juny es reunirà de forma ordinària. En aquesta sessió s’han d’escollir els nous representants de CDIAP Tris Tras i CDI Espai Viu, CET Tac Osona, servei de lleure i esport Club Car i servei d’habitatge Clarella

Cens electoral Assemblea 2025

Després de tancar-se el termini sense haver rebut cap impugnació al cens, en aquest llistat podeu consultar el nombre de persones associades definitiu, per servei, amb dret a vot a l’Assemblea del pròxim 5 de juny.

Del 30 d’abril al 6 de maig està obert el termini per presentar les candidatures per representar el Tris Tras i Espai Viu, CET Tac Osona, servei de lleure i esport Club Car, i servei d’habitatge Clarella. Els requisits són els següents:

  • Ser soci actiu amb una antiguitat mínima de 6 mesos i estar al corrent del pagament de les quotes
  • Les candidatures han de ser una carta signada, amb fotocòpia del DNI i el servei al qual opta.
  • Les candidatures es presentaran en paper a les oficines de Sant Tomàs adreçades a secretaria o bé digitalment a secretaria@santtomas.cat en els terminis establerts.
  • Els candidats o candidates definitius que vulguin enviar informació de la seva proposta als associats i associades han d’enviar-la la comissió electoral, a través del correu esmentat anteriorment, abans de l’inici de la campanya electoral que és el 21 de maig. La informació ha de tenir un màxim de dos folis i es farà arribar al cens electoral del servei al que es presenten.

Assemblea 2025

Data: 05/06/2025