10 juny, 2025

El Centre Ocupacional obre un nou espai a Torelló per atendre 15 persones

El Centre Ocupacional de Sant Tomàs compta amb un nou espai que des del passat 2 de juny s’ha obert a Torelló. És el primer que hi ha a la Vall del Ges i compta amb 15 persones ateses que viuen a Torelló mateix o als municipis del voltant. Aquest fet facilita la seva autonomia i el treball comunitari amb entitats del municipi.

Aquest dimarts al migdia l’alcalde de Torelló, Marçal Ortuño, juntament amb la regidora del consistori, Núria Montanyà, que també és patronat de l’entitat, han visitat el nou espai on també hi han participat algunes famílies. El nou espai està situat al carrer Sant Miquel número 24 i malgrat no és l’espai definitiu, si que permet arrencar el nou projecte.

El local definitu és un que es troba a la vora dels Jardins de Can Parrella. Es tracta d’un espai que és de la tresoreria de la Seguretat Social i que calen encara alguns tràmits per tal que l’Ajuntament en pugui rebre l’autorització d’ús i aquest poder-l’ho cedir a Sant Tomàs per utilitzar-lo com a Centre Ocupacional.

El president de Sant Tomàs Joan Casany, el director general Ricard Aceves, la directora del Centre Ocupacional Carme Clarà, així com les persones ateses, educadores i famílies han participat d’aquesta visita en la que totes les parts han celebrat aquesta obertura que permet crear grups més reduïts d’atenció i teixir vincles amb la comunitat.