13 maig, 2025
Treballadors i treballadores del centre especial de treball es formen en ciberseguretat

Els treballadors i treballadores del centre especial de treball de Sant Tomàs que reben el suport de l’Equip Multidisciplinari de Suport (EMS) de la Fundació Tac Osona han començat a formar-se en ciberseguretat.
Es tracta d’unes formacions adaptades per sensibilitzar a totes les persones dels riscos que hi ha degut a l’accés a internet, així com oferir-los aprenentatges de com protegir els seus dispositius de possibles fraus. A través d’aquesta formació es posa molt èmfasi en la protecció de la informació personal, en la detecció d’enganys i en extorsions que poden estar exposats al compartir informació amb persones desconegudes.
Aquestes formacions són possible gràcies al suport del Departament d’empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya i al Cofinançament de la Unió Europea.