19 octubre, 2026

El pròxim 25 d’octubre es faran les finals del torneig de pàdel de Sant Tomàs

El pròxim diumenge 25 d’octubre al matí es faran les finals del cinquè torneig de pàdel de Sant Tomàs després que la pluja d’aquest diumenge 18 d’octubre no permetés fer-les. El torneig es va poder disputar amb normalitat tant divendres com dissabte on es van disputar tots els partits previstos, però la pluja de diumenge ha obligat a traslladar tots els partits i l’entrega de premis a diumenge 25 a partir de les 9:30 h del matí. Amb tota la primera fase feta, les finals es jugaran a les mateixes instal·lacions del Club Tennis Vic. Els horaris i les parelles les podreu consultar en aquest enllaç.

Després de les finals, a les 13 h aproximadament, es farà l’entrega de premis als guanyadors i guanyadores del torneig i també el sorteig de premis per als jugadors i jugadores que assisteixin a l’acte i que tinguin el número que es va entregar durant la inscripció. El torneig de pàdel compta amb el suport de desenes de col·laboradors i patrocinadors que han fet possible aquesta nova edició.

Amb aquesta cinquena edició, Sant Tomàs reforça el vincle amb el teixit empresarial, esportiu i social d’Osona i el Lluçanès. La implicació de les empreses i de les persones participants permetrà generar noves oportunitats perquè les persones amb discapacitat intel·lectual puguin practicar esport, cuidar la seva salut i gaudir d’una millor qualitat de vida.